Ankara Ortodonti

Kocaeli Ortodonti Hastanesi

Kocaeli Ortodonti

Kocaeli Ortodonti Hastanesi kurulması çalışmaları başlatıldı. Özel Ortodonti hastanesinin Gölcük ilçesinde kurulacağı bilgisi alındı. Yeni kurulacak ortodonti hastanesinde başta ortodonti olmak üzere ağız, diş ve çene cerrahisi, Pedodonti, Oral Diagnoz ve radyoloji, Protetik Diş Tedavisi, Konservatif Diş Tedavisi, Periodontoloji ve Endotonti bölümlerinin  olacağı bilgisi alındı.

Kocaeli’ne kurulacak ortodonti hastanesi diş hekimleri Selma Akçay,Deniz Manav, Levent Taşkent,  Ali Akçay, İbrahim Akgündüz, Gamze Manav ortaklığında kurulacaktır. Gölcük ilçesinin ilk özel diş hastanesi için Donanma Caddesi üzerinde bina inşaatına başlandı. 4 katlı hastane binasının gelecek yıl başında hizmete açılması planlanıyor. Özel Diş Hastanesi yaklaşık 2 milyon TL’ye malolacak.

Her geçen gün daha da fazlalaşan diş problemleri yaşamaktayız. Geçmişe göre günümüzde artık daha da bilinçlenerek dişlerimize daha fazla özen göstermekteyiz. Artık ağız ve diş sağlımıza önem verme sıklığı arttığından dolayı diş hastanesi ziyaret oranlarında da artış olmaktadır. Diş hastanesi önemli bir konu olmakla beraber hastane seçimi yapılırken bazı noktalara dikkat edilmesi önemlidir. Muayene ortamının hijyeni, personellerin deneyimi ve birçok konu bakımından diş hastanesi seçimi büyük önem taşımaktadır.

Ağız ve diş bakımınızı periyodik olarak yaptırmanız gerekmektedir. Güzel ve sağlıklı bir görünüme sahip olabilmek ve vücut sağlığınız için diş bakımınızı ve temizliğinizi düzenli bir şekilde yapmanız gerekmektedir. Diş hastanesi tüm ağız ve diş sağlığınızı koruyabilecek kontrolleri yapmalı ve size bu konuda hekim tavsiyeleri vermelidir.

Diş hastanesi konusunda yanlış bir seçim yapmamak için araştırmalarınızı iyi yapmalısınız. Deneyimli ve uzman bir ekibin olduğu diş hastanesi tercihimiz olmalıdır. Diş problemlerinizden kurtulmak isterken yanlış seçimler ile daha fazla problem yaşamak istemeyiz. Diş hekimimizi seçerken lisanslı ve alanında uzman hekim seçimi çok önemlidir. Bununla beraber gittiğiniz diş hastanesi ekipmanları tam, tüm diş problemlerinize müdahale edebilecek donanıma, araç gereçlere sahip olması gerekmektedir. Diş hastanesi seçimi oldukça tüm bu nedenlerle önemlidir.