Ortodonti Uzmanları

Görünmeyen diş teli ile Ortodonti tedavisi

Ortodonti tedavisinde görünmeyen diş teli! Görünmeyen diş teli ile ortodonti tedavisi olsa fikriniz ne olurdu?

Ankara Ortodonti tedavisi gören hastalar son yıllarda ” görünmeyen diş teli ile dişler düzelir mi? “ sorusu sormaya başladı.  Görünmeyen diş teli ile bir ortodontik tedavi mümkün mü?

Dişler dış görünüşün vazgeçilmez unsurlarından biridir. Uzmanlar estetik açıdan önemli olan dişlerin hastalıkları söz konusu olduğunda hayati fonksiyonları etkilediğini söylüyor. Hem sağlık açısından hem  de estetik açıdan önemli olan dişleri güzelleştirmek ve sağlığına kavuşturmaksa elinizde!

DİŞ TELİ ESTETİĞİ BOZAR MI KORKUSUNA SON!

Ankara Ortodonti Uzmanları, görünmeyen diş teli uygulaması ile kişinin hiçbir estetik problem yaşamadan hem sosyal yaşamını hem de iş yaşamını sürdürebildiğini belirtti.

Baharın gelişi, yazın yaklaşmasıyla birlikte başta kadınlar olmak üzere herkes için daha güzel görünme dönemi başladı. Zayıflama trendleri, saç modelleri, lazer uygulamalar derken, görünmeyen diş teli de estetiği bozmadan ortodonti tedavisi imkanını sunuyor.

Son yıllarda giderek yükselen bir alternatif olarak dikkat çeken görünmeyen diş telleriyle dış görünüşten ödün vermeden, ortodonti tedavisi görmek mümkün. Dışarıdan bakıldığında görülmesi imkansız olan lingual diş telleri ve braketler dış görünüşüne önem veren herkes için en ideal çözüm olarak dikkat çekiyor. Dişlerin arka yüzeyine takılan özel braket ve teller, laboratuar ortamında kişiye özel olarak hazırlanıyor.

Lingual tekniğin her yaş ve meslekten kişi için uygun olduğunu açıklandı. Ortalama iki haftalık bir alışma döneminin ardından kişinin bir yandan çapraşık ya da ayrık dişlerinin tedavisini görürken, diğer yandan hiçbir estetik problem yaşamadan hem sosyal yaşamını hem de iş yaşamını sürdürebildiğine dikkat çekildi.

Dışarıdan asla fark edilmeyen lingual diş telleri, dişlerin ön yüzüne takılan ve dış görünüşüne özen gösterenlerin tercih ettiği şeffaf diş tellerine nazaran da estetik üstünlüğünü koruyor.

Lingual teknik, politikacılardan sanatçılara, sporculardan öğrencilere kadar dış görünüşüne önem veren ya da ortodontik tedavinin yol açtığı olumsuz, istenmeyen görüntüden rahatsızlık duyabilecek herkes için bir devrim niteliği taşıyor. Estetik kaygılarından ötürü ortodontik tedavi görmek istemedikleri için çapraşık ya da ayrık dişleri ile ilgili tedavi görmeyenler, lingual teknik ile tüm kaygılarından uzak sağlıklı ve estetik bir ağza kavuşabiliyorlar.